preskoči na sadržaj

Osnovna škola Budrovci

Login
Važne poveznice

 

Važna anketa
Ovu školsku godinu namjeravam završiti s:





Tražilica
Kalendar
« Svibanj 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31 1 2
3 4 5 6 7 8 9
Prikazani događaji

Oglasna ploča
Pitanja i odgovori
 Naslov: FAQ

  • Naj 10 pitanja

  • Nedavna pitanja

  • Arhiva pitanja
Dokumenti

Large Visitor Mapfg

 

Brojač posjeta
Ispis statistike od 13. 1. 2010.

Ukupno: 342713
Ovaj mjesec: 884
Ovaj tjedan: 1160
Danas: 757
 

Informatika
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Elementi i kriteriji ocjenjivanja 2015-2016
Autor: Dominik Tomislav VLADIĆ, 14. 9. 2015.

U nastavnom predmetu INFORMATIKA pratit će se sljedeća dva elementa ocjenjivanja:

Usvojenost sadržaja – poznavanje i povezivanje nastavnih sadržaja
Primjena znanja – praktična i kreativna primjena nastavnih sadržaja u rješavanju zadataka

 


USVOJENOST SADRŽAJA  (metode ispitivanja : USMENI ODGOVOR I PISANA PROVJERA)

  • Definirati osnovne pojmove nastavne jedinice, nabrajati podjele i dijelove definiranih pojmova
  • Objasniti i uspoređivati naučene pojmove, komentirati ih, raščlaniti ih i analizirati
  • Navoditi pravila za obavljanje raznih postupaka tijekom nastavnog sadržaja
  • Primjenjivati pravila za samostalno rješavanje postavljenih problema ili primijeniti pravila za rješavanje postavljenih problema na računalu
  • Izvoditi zaključke i dokaze, kritički razmišljati i izvoditi kritičke zaključke, izvoditi analizu i sintezu nad naučenim nastavnim sadržajima
  • Navoditi primjere i povezivati naučene pojmove sa starim usvojenim pojmovima iz nastavnih sadržaja na predmetu ili povezivati s drugim predmetima
  • Povezivati nastavne sadržaje sa stvarnim svijetom i primjenjivati naučeno u rješavanju stvarnih problema iz prakse

 

PRIMJENA ZNANJA  (metode ispitivanja : USMENI ODGOVOR i PISANA PROVJERA uz primjenu drugih metoda ispitivanja, RAD NA RAČUNALU, PREZENTACIJE, IZRADA DIGITALNIH MATERIJALA)

  • Imenovati i prepoznavati naučene pojmove
  • Rješavati zadatke primjenom naučenih pravila samostalno
  • Služiti se računalom i razvijati vještine rada s računalom
  • Pronalaziti napredne opcije prilikom rada na računalu
  • Pronalaziti druge načine rješavanja postavljenih problema
  • Predlagati rješenja, kritički razmišljati, analizirati
  • Vrednovati obavljene postupke uz razvoj samokritičnosti i kritičnosti, prosuđivati
  • Tražiti vezu sa stvarnim svijetom i primjenjivati naučeno u rješavanju konkretnih problema

 

Detaljnije o elementima i kriterijima ocjenjivanja pogledajte u tablici





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju