preskoči na sadržaj

Osnovna škola Budrovci

Login
Važne poveznice

 

Važna anketa
Ovu školsku godinu namjeravam završiti s:





Kalendar
« Ožujak 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
26 27 28 29 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
1 2 3 4 5 6 7
Prikazani događaji

Oglasna ploča
Pitanja i odgovori
 Naslov: FAQ

  • Naj 10 pitanja

  • Nedavna pitanja

  • Arhiva pitanja
Dokumenti

Large Visitor Mapfg

 

Projekti

Brojač posjeta
Ispis statistike od 13. 1. 2010.

Ukupno: 338435
Ovaj mjesec: 1720
Ovaj tjedan: 245
Danas: 35
 

V i j e s t i - školska godina 2023./2024.
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Pozitivna kultura u našoj školi
Autor: Dominik Tomislav VLADIĆ, 19. 5. 2015.

Pozitivna kultura je bitna za dobar razvoj međuljudskih odnosa u našem okruženju. Svaki dan se nalazimo na poslu s ljudima koji imaju drugačije načine razmišljanja, drugačije shvaćanje svijeta oko sebe i drugačije postupamo u sličnim situacijama. Pozitivna kultura je važna za učenike, ali i nastavnike kao odgojno-obrazovne djelatnike, te kao osobe. 


Neke od ključnih pretpostavki su:

  • shvaćanje
  • objektivnost
  • iskrenost
  • emotivnost
  • prihvaćanje
  • pozitivnost
  • ljubaznost

Donosimo vam članak s web stranice http://www.dkalafat.mojweb.com.hr/kako-se-nositi-s-groznim-kolegama-u-uredu/ u cjelosti. S ciljem razvoja pozitivne kulture u društvu, krenimo od sebe. 

 

Članak:

Kako se nositi s groznim kolegama u uredu

Previše obaveza, neplaćeni prekovremeni sati i grozni nesposobni kolege, tri su najčešća razloga zbog kojih nas drma stres na poslu.

Svatko tko je ikada radio, barem jednom se našao u konfliktnoj situaciji s nekim od kolega s posla. I dok u privatnom životu možemo birati prijatelje i ljude koji nam po karakteru odgovaraju, na poslu nažalost to nije moguće.

Dužnost je vodstva tvrtke osigurati ugodnu radnu atmosferu, no oni ne mogu pratiti svaki korak svakog zaposlenika svakog radnog dana. Imajući to na umu važno je mentalno se pripremiti na različite osobnosti ljudi s kojima se na poslu svakodnevno susrećemo, te prepoznati one koji nam kvare dan i pokušati popraviti odnos s njima.

Ključno je kod nastanka konflikta, promijeniti način na koji nas on pogađa.

Promjenom vlastitog ponašanja i naši će grozni kolege s vremenom promijeniti svoje ponašanje. Cilj je izvući ono najbolje iz njih kada se oni ponašaju najgore.

7 korisnih savjeta za postizanje dobrih odnosa s kolegama

  • Ne uzimajte stvari osobno
  • Komentare saslušajte objektivno
  • Kritike percipirajte kao iskren “feedback”
  • Nelagodu zbog upućenog komentara, riješite prvo sami sa sobom
  • Ne tražite mišljenje kolega ako ne možete prihvatiti njihovo mišljenje
  • Ne ogovarajte ih i ignorirajte širenje negativnosti
  • Budite ljubazni spram njih i kada oni to ne zaslužuju

Ako ništa od navedenog ne pomaže, klonite ih se.

Kakav god problem bio, preporučujemo ga riješiti osobno. E-mailovi, sms-ovi i instant poruke, zbog nedostatka vizualne i auditivne komponente, često se pogrešno tumače i negativno doživljavaju te samo produbljuju nesporazume i sukobe.

 



Izvor: http://www.dkalafat.mojweb.com.hr/kako-se-nositi-s-groznim-kolegama-u-uredu/


[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju